Het is bijna zo ver - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Sanne Bakker - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

19 April 2012 | Nederland, Nijmegen

Hallo allemaal,

Morgen is het zo ver. Dan vertrek ik voor ongeveer 3.5 maand naar Glasgow om daar stage te gaan lopen. Aangezien we nu nog midden in het lustrum zitten lijkt het nog ver weg, maar inmiddels is mijn kamer gepoetst en gereed voor onderhuur en heb ik mijn tas ingepakt, dus ik kan er niet meer omheen. De komende tijd zal ik hier af en toe een verhaaltje plaatsen om te laten weten hoe het met me gaat en wat ik allemaal beleef daar.

Liefs,
Sanne

• 20 April 2012 - 11:09

Lise:

Lieve Sanne,

Heeeeeeeel veel plezier in Glasgow!! Met ja stage maar vooral ook het leven er omheen! Geniet ervan :)

xx

• 20 April 2012 - 12:39

Jaleesa:

Ik ga je missen Sanne! Veel plezier iig!

Liefs

• 20 April 2012 - 15:40

Anne:

Lieve Sanne,

Heel veel plezier & succes met je stage en natuurlijk met het ontdekken van Schotland!

Liefs
    Anne

• 20 April 2012 - 17:05

Jack:

Sanne! Geniet van je tijd in schotland! Heel veel plezier gewenst
    Liefs jack

Het touristengevoel!

01 Juni 2012

Het is tijd voor Haggis!
Sanne

Hallo allemaal, Zaterdag is het zo ver. Dan vertrek ik voor ongeveer 3.5 maand naar Glasgow om daar stage te gaan lopen. Aangezien we nu nog midden in het lustrum zitten lijkt het nog ver weg, maar inmiddels is mijn kamer gepoetst en gereed voor onderhuur en heb ik mijn tas ingepakt, dus ik kan er niet meer omheen. De komende tijd zal ik hier af en toe een verhaaltje plaatsen om te laten weten hoe het met me gaat en wat ik allemaal beleef daar. Liefs, Sanne

Actief sinds 19 April 2012